تومان ۱۳۵.۰۰۰

5 عدد در انبار

سر شعله متوسط اجاق گاز مدل معمولی

مشخصات

برند

,

,

قطر سر شعله

7.5 سانتی متر

ارتفاع سر شعله

1.7 میلی متر

قطر محل اتصال

16 میلی متر

نوع سر شعله

سر شعله متوسط

محل نصب فندک

دارد

محل نصب ترموکوپل

ندارد

فروشنده

هایپر مشاغل 

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
آماده ارسال همین امروز

5 عدد در انبار

تومان ۱۳۵.۰۰۰

5 عدد در انبار

ارسال سریع

ارسال سریع

تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

پشتیبانی آنلاین

ضمانت بازگشت کالا

ضمانت بازگشت کالا

سر شعله متوسط اجاق گاز مدل معمولی

 

اجاق گازها یکی از مهمترین و کاربردی ترین لوازم در آشپزخانه ها به شمار می آیند. یکی از اصلی ترین و حیاتی ترین قطعات این وسایل، سرشعله ها هستند. سرشعله ها درواقع ابزاری هستند که به شما کمک میکنند تا بتوانید به راحتی روی اجاق گاز، غذا درست کنید.

این قطعات به دلیل اینکه بیشتر از سایرین در معرض چربی، رو غن و سوختگی هستند، بسیار زودتر نیز ممکن است دچار آسیب و خرابی شوند. این رو تهیه یک نمونه باکیفیت موجود در بازار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین نمونه های سرشعله در بازار اشنا کنیم.

انواع سرشعله اجاق گاز

بسته به مدل و برند اجاق گاز، سرشعله ها می‌توانند مدل و طرح مختلفی داشته‌‌باشند. اما به طور معمول، مدل های معمولی، ووک و ریاضت، از جمله نمونه های پرکاربرد در بازار هستند. نمونه های دیگر مانند پادیسان، دیفندی، لبه دار و… نیز از جمله مدل های معمول و رایج موجود در بازار هستند. در ادامه شما را با یکی از بهترین نمونه های سرشعله در بازار بیشتر آشنا میکنیم.

 

نقد و بررسی

سر شعله متوسط اجاق گاز مدل معمولی

معرفی سر شعله متوسط اجاق گاز مدل معمولی

سر شعله اجاق گاز متوسط مدل معمولی ساخت شرکت ریاضت در ایران است. قطر این سر شعله اجاق‌گاز 7 سانتی متر و ارتفاع آن 17 و قطر دهانه اتصال به فنجانی این سرشعله 1.6 میلی متر است. زیر این سرشعله از آلومینیوم و به صورت یک تکه ساخته شده.

نشانگر سر شعله متوسط

همانطور که میدانیم بزرگترین شعله ی یک اجاق گاز استاندارد شعله پلوپز نام دارد و به  شعله ی کوچک تر از آن را شعله بزرگ گفته می شود. شعله ی بعدی متوسط و کوچک ترین شعله قهوه جوش نام دارد. این سر شعله برای دو شعله سایز متوسط مناسب است. سر شعله های معمولی با پولک صاف تولید می‌شوند ، قطر پولک سرشعله متوسط معمولی 7.5 سانتی متر است.

 

مشخصات سر شعله متوسط اجاق گاز مدل معمولی

این سر شعله دارای دو بخش سرشعله و پولک است. قطر بخش سرشعله 7 سانتی متر و قطر بخش پولک 7.5 سانتی متر است. ارتفاع سرشعله متوسط ریاضت 17 میلی متر و قطر دهانه آن 16 میلی متر است. پولک این سر شعله از آهن ساخته شده و روکش مشکی لعاب شده است. برند ریاضت یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه قطعات و لوازم اجاق گاز است و محصولات آن در رده A+ کیفی قرار می گیرند.

 

اطلاعات سر شعله متوسط اجاق گاز مدل معمولی

  • جنس سرشعله : آلومینیوم
  • جنس پولک : آهن با روکش لعاب دار
  • قطر سر شعله : 7 سانتی متر
  • قطر پولک : 7.5 سانتی متر
  • ارتفاع کلی سر شعله : 17 میلی متر
  • قطر محل اتصال : 16 میلی متر
  • کد سر شعله :  R.9704

 

سر شعله متوسط اجاق گاز مدل معمولی برای چه اجاق گاز هایی مناسب است ؟

سرشعله متوسط مدل‌معمولی روی بعضی از اجاق گاز های تولید‌شده توسط شرکت های پادیسان ، آلتون و بوش مناسب است. البته ممکن است شرکت های دیگری هم برای اجاق گاز های خود از این سر شعله ی با کیفیت استفاده کرده باشند. برای اطمینان از مشابه بودن سرشعله ی انتخابی بهتر است قبل از خرید ابعاد و کد نوشته‌شده در سر شعله را با محصول موجود در سایت چک و یا از پشتیبان فروش سایت سوال کنید.

 

ارتباط مستقیم با پشتیبان فروش سایت

 

دلایل خرابی سر شعله ها

از جمله دلایل خرابی یک سر شعله می‌توان به‌ریختن چربی ، مایعات ، مواد غذایی سوخته و حتی تجمع مواد شوینده در زیر آن باعث رسوب‌زدن و یا پوسیدن سر شعله می شود. تجمع چربی های سوخته یا مواد غذایی ریخته شده روی سر شعله به مرور زمان باعث کم شدن شعله و گرفتگی سوراخ های سر شعله می شود.

از دیگر دلایل خرابی سر شعله استفاده نادرست و نظافت غیر اصولی است. نظافت سر شعله ها در دوره های زمانی طولانی مدت و همچنین استفاده غیر اصولی باعث آسیب‌رسیدن به سر شعله می‌شود.

 

نحوه تعویض سر شعله متوسط اجاق گاز مدل معمولی

برای تعویض سر شعله متوسط مدل معمولی ابتدا شیر گاز اصلی اجاق گاز را ببندید. در صورت گرم بودن سر شعله صبر کنید تا سرد شود ، در مرحله بعد سر شعله ی معیوب را دراورده و سر شعله جدید را جایگزین کنید. هنگام جاگزین کردن سرشعله به زاوده های روی فنجانی و چفت شدن درست آن ها توجه کنید. در انتها با استفاده از کف تست نشت گاز را حتماً انجام دهید.

 

خرید سرشعله :

تهیه یک سرشعله باکیفیت و مناسب با اجاق گاز، یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید به آن توجه بسیار ویژه ای کرد. از طرفی وجود فروشنده های بسیار در فضای اینترنت باعث‌شده تا نتوان به خوبی به همه اعتماد کرد.

از این رو پیشنهاد ما به شما، خرید از فروشگاه اینترنتی هایپرمشاغل است. این فروشگاه اینترنتی، با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات و لوازمات اجاق گاز در بستر اینترنت و همچنین ارائه مشاوره و راهنمایی زمان خرید به یکی از بهترین و مطمئن ترین انتخاب ها تبدیل شده‌است.

 

شناسه : هایپر 831800

 

مقالات مرتبط :

آشنایی با قطعات اجاق گاز

 

فنجانی سر شعله متوسط اجاق گاز مدل معمولی :

 

برای جستجوی بیشتر سر شعله متوسط اجاق گاز مدل معمولی را در گوگل سرچ کنید.

مشخصات فنی

وزن 0.125 کیلوگرم
ابعاد 7 × 7 × 2 سانتیمتر
برند

,

,

قطر سر شعله

7.5 سانتی متر

ارتفاع سر شعله

1.7 میلی متر

قطر محل اتصال

16 میلی متر

جنس سر شعله

آلومینیوم

نوع سر شعله

سر شعله متوسط

تعداد قطعات

دو قطعه

محل نصب فندک

دارد

محل نصب ترموکوپل

ندارد

نظرات کاربران

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سر شعله متوسط اجاق گاز مدل معمولی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

محصولات مشابه

محصولات مرتبط