تومان ۲۹۹.۰۰۰

8 عدد در انبار

فروشنده

هایپر مشاغل 

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
آماده ارسال همین امروز

8 عدد در انبار

تومان ۲۹۹.۰۰۰

8 عدد در انبار

ارسال سریع

ارسال سریع

تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

پشتیبانی آنلاین

ضمانت بازگشت کالا

ضمانت بازگشت کالا

ترموستات آبگرمکن برقی متغیر تکبان

 

شناسه محصول : 832312

نقد و بررسی

ترموستات آبگرمکن برقی متغیر تکبان

ترموستات آبگرمکن برقی متغیر تکبان از جمله لوازم کنترلی می باشد که با توجه به نوع نیاز مورد استفاده قرار می گیرند . محصولات کنترلی تکبان طیف زیادی از اقلام را شامل می شوند که می توانند اغلب نیازهای کنترلی دما و فشار را با آن ها انجام داد . کنترل دما و فشار با توجه به گسترش شهرها و افزایش درخواست های تامین گرمایش و سرمایش ساختمان ها بیش از پیش مورد توجه قرا گرفته اند . هنگام خرید لوازم کنترلی تکبان ممکن است با سوالات مختلفی مواجه شوید و کمی دچار سردرگمی شوید .

کدام مدل از محصولات تکبان برای کار من مناسب است ؟ آیا محصولات تکبان کیفیت مطلوب را دارند ؟ لوازم کنترلی تکبان دارای چند سال گارانتی هستند ؟ و … . این دسته از سوالات معمولا ذهن خریداران لوازم کنترلی تکبان را به خود مشغول می کند . شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله پیش رو به اغلب سوالات خود در را بطه با خرید محصولات تکبان پاسخ دهید و خریدی آگاهانه و هوشمندانه ای را تجربه کنید .

ترموستات آبگرمکن برقی متغیر تکبان محصول گروه تولیدی تکبان می باشد که از شناخته شده ترین برندهای تولیدی لوازم کنترلی و اندازه گیری هستند . شرکت تکبان با نام تجاری تکبان کنترل انرژی به فعالیت خود ادامه می دهد و از سال 1358 تولیدات خود را در زمینه لوازم کنترلی آغاز نمود . تکبان دامنه محصولات خود را از ترموستات ها به انواع محصولات کنترل انرژی و بهینه سازی مصرف سوخت گسترش داد و پس از سه دهد فعالیت خود را به بزرگ ترین تولید کننده لوازم کنترلی تبدیل نمود .

گروه تکبان با استفاده از به روزترین تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید محصولات خود می کند و در تمامی بخش های صنعتی ، خانگی و ساختمانی ورود کرده است . ترموستات آبگرمکن برقی متغیر تکبان دارای 24 ماه گارانتی توسط گروه تکبان کنترل انرژی می باشد . از سایر ویژگی های محصولات تکبان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ترموستات مستغرق (120 درجه) تکبان تنها دارنده نشان استاندارد ملی در زمینه تولید ترموستات
  • تنها آزمایشگاه اکرودیته ( همکاری موسسه استاندارد ) در زمینه آزمون ترموستات مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی
  • دارای تنها آزمایشگاه شیر ترموستاتیک رادیاتور در ایران مطابق با استانداردهای بین المللی
  • دارای گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت
  • واحد نمونه صنایع در سال 1388
  • تلاشگر نمونه کیفیت در سال

 

آیا ترموستات آبگرمکن برقی متغیر تکبان برای کار من مناسب است ؟ با توجه به تنوع زیاد محصولات و تخصصی بودن کالاها حتما صورت لوازم کنترلی خود را با یک کارشناس تاسیسات یا نصاب چک فرمایید . هر کدام از محصولات تکبان برای کاربرد خاصی طراحی شده اند و با توجه به نوع کاربرد مورد استفاده قرار می گیرند . انتخاب محصول کنترلی اشتباه علاوه بر این که عملکرد درستی را برای شما انجام نمی دهد ، ممکن خسارات جبران ناپذیری را نیز برای شما به همراه داشته باشد .

 

نحوه ارسال و خرید ترموستات آبگرمکن برقی متغیر تکبان

جهت خرید ترموستات آبگرمکن برقی متغیر تکبان پس از استعلام موجودی و قیمت کالا ثبت سفارش انجام دهید . برای ثبت سفارش می توانید از طریق پنل کاربری سایت یا تماس با واحد فروش اقدام کنید . همکاران ما پس از بررسی سفارش ثبت شده نسبت به ادامه روند خرید شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد .

تمامی محصولات تکبان مستقیما از طریق نمایندگی های معتبر تکبان ارسال خواهند شد . در صورت هرگونه ابهام یا سوال در رابطه با خرید ترموستات مستغرق تکبان می توانید با کارشناسان هایپر مشاغل تماس حاصل فرمایید .

شناسه محصول : 832312

مشخصات فنی

نظرات کاربران

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترموستات آبگرمکن برقی متغیر تکبان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

محصولات مشابه

محصولات مرتبط